fredagen den 13:e

wow. kommer få räkna med minst 843 uppdateringar på fejjan att idag äre just det fruktade datumet "fredagen den 13:e" kan inte få de att låta kusligt för ni hör mig ändå inte. men i allfall så hoppas jag att Oskar kommer idag och att jag ska chilla i stan efter skolan, så håller tummarna redan nu om att de ska finnas en snäll förälder som har körkort och ingenting för sig så jag slipper gå.möhöh, känner mig som ett riktigt fetto.
ska börja gå till skolan, försöka va i bra tid och måste ta tid på mig för nu kan jag verkligen inte spurta på 10minuter.önska mig lycka till att ingen svart katt går under en stege eller hur de nu var på vägen dit!peace out.

bild sen igår. riskerar inte att ta 98456 bilder och sen inte bli nöjd med någon bara för att de är fel dag idag,oh.vidskepliga jag.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0