but I need that one thing, and you've got that one thing




some pics from today. ni ser lite av min grymma text på spanska! fick nästan 2 stjärnor av 3 för jag väljer så svåra ord att jag krånglar till det. thöhö. men fick en stjärna och en i parantes. så jag är nöjd na jävulusiskt.och nåt annat som är värd än stjärna eller lite mer kanske, är ganster glassen på duvan(city hotell*) i'm in löv. delade en med Lovisa och önskade att jag hade en egen. 7kt god. från de till något annat. jag kan meddela den som läser att varsågod, du har nu tagit del av den ultimata ointressanta historien om min dag och jag ska kolla på min träning nu. i två otroliga timmar, tar med geo boken och pluggar häst medans. löv 2 ya. eller. nä. pz

kommentera här
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg :D Vill du göra bloglovin byte??



mmmm, ser jätte gott ut :D <3 Kram

2012-01-20 @ 23:23:22
URL: http://themanicers.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0