just like the clouds, my eyes will do the same if you walk away, everyday it'll rain


bild sen igår(pilupp) efter jag kom hem kom dessa dunderbara personer så vi chillade framför filmer. de räddade min dag. fotbollen gick sådär. vi spela grymt, men dom fick in mer mål. sen så kunde jag inte delta i mer än en knapp hel match sammanlagt för min fot strejka. och nu har den blåst upp sig så fuck my foot.aggro.

och nu till idag. hade deppat ihop mig när jag såg så fint väder de var och halva familjen var på väg till backen. trodd jag skulle få sitta med tvspel dagen ut men Lina räddade min dag. vi gick på stan och mellanlandade på shell innan vi gick till hottan och sen dollar. asum dag.





kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0