the moment when you walk into a spider web and you immediately turn into a black belt in karate

att jag vill ha - allt de jag inte kan få.
att min senaste kyss - var sorglig, eftersom han reste tillbax till uman
att jag gillar att - vara mig själv och med folk som är glada ut till sockarna,helst knäpppa
att jag är hemligt förälskad i - magrutor,helt klart
att jag lyssnar mest på - call me maybe - carly rae jepsen, somebody that i used to know - walk off the earth
att jag pratar - hela tiden
att jag inte gillar - dom som går runt sanningen,dom ljuger inte men talar inte sanning.
att jag avskyr när folk startar - onödiga diskussioner när dom redan förlorat innan dom börjat
att kärlek är - för mig livsviktigt
att jag alltid kommer att - heta alexandra
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - kung och vit
att när jag vaknar på morgonen - hoppas jag att jag har ett "godmorgon"sms från oskar
att innan jag går och lägger mig - spelar jag mobil spel♥
att idag har jag - inte lyckats med nåt som jag gladerligen kan berätta om
att jag just nu tänker på - so:n jag önskar en tomtenisse kunde skriva klart
att i kväll ska jag - dejta mr.kudde
att i morgon kommer jag - släpa mig till skolan
att jag hoppas - att de inte är kallt för vi ska släpa våra rövar till finnbacken i morgon

dedär var för att jag hade brist på annan information.

kommentera här
Postat av: S A N D R A S F O T O N

fin blogg!

händer idag då? :)

2012-02-24 @ 16:05:34
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0