there are days every now and again I pretend I'm okay


blev mer än godissugen efter skolan så åt allt som kom i min väg.mMmMums, ångrar inget.men..
hola mis amigos!tänkte välja inför gymnastiet idag, men tappat bort min "gymnasie guide" bok och jag var i stort behov av att läsa om en linje. så tar nog de i morgon. anyway så skakar jag bara av nervositet inför nationella, och en massa timmars stillasittandes utan musik i öronen..jag kommer vibrera innan slutet!.ta dig samman alexandra

...mina damer och herrar, låt mig presentera årets(livets) suddigaste bild!

kommentera här
Postat av: Therese Holmberg

vilket gymnasium ska du gå?:)<3

2012-02-03 @ 15:43:50
URL: http://tesseeh.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0