det är mänskligt att be om förlåtelse men det är gudomligt att förlåta

hej,goddag eller godmorgon passa fortfarande bäst. tränade på glosor direkt efter skolan inann jag somnade i cirkus 30minuter och sen vare bara att kirra biffen och he in kycklingen i ugnen. och nu landade jag här. en sjukt trött och hungrig flicka som plågas pågrundav att de luktar mat i hela huset och de är en bild på kakor bredvid mig.
bara för att göra kort till långt kan jag berätta att jag bytt bakrundsbild på mobilen. från en bild på en sockervadd, till att one direction prydde den i några timmar och nu en riktig snygg pojke vid namn Oskar. bilden damp ner i min inkorg och jag blev glad. så vare med det.

sörjan vi gjord på kemin såg ut som berra bus. jag de bara vattnades i munnen.kbry

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0