people tell you to be yourself, and then they judge you


ska fortsätta lukta nyduschad unge och fortsätta plugga glosor osv sen ska jag änvända älsklingarna som pryder bilden och pryda naglarna.ska fixa till håret redan ikväll och ja. inga mer planer för denna väldigt ospeciella tisdag egentligen. alla hjärtans dag är överskattat. gör de till en röd dag eller dela ut geléhjärtan i mängder och jag ska fundera på saken.
annars har jag kännt mig som en fisk på idrotten ända tills vi skulle dyka efter en leksak. vatten i ögonen</3

blev lixom kär i låten. blev lixom hypnotiserad av rösterna och dom som bär på rösterna.mumma

kommentera här
Postat av: Anonym

2012-02-14 @ 22:45:15
Postat av: Fanny

Jättefin blogg! hur mår du? KRAM :)

2012-02-14 @ 22:45:37
URL: http://alltidfannys.blogg.se/
Postat av: sanna

Men gud uber fin blogg du har kolla gärna in min,Ha det gött.

Kramisar!:)<3

2012-02-15 @ 16:57:59
URL: http://sannabackteman.devote.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0