man har tusen önskningar när man är frisk, men bara en när man är sjuk

hade tänkt gå upp tidigt för att göra detta inlägg. packa väskan till träningen efter skolan samt bad på idrotten. göra macka och saft till nationella och vakna tidigt så jag va pigg och komma i tid till skolan. nu vaknade jag 20 i 8 och sprang runt och väckte hela huset. lite panik. men nu ha jag gjort allt och tänkte visa upp emelies fovorit sockar jag svettade ner igår.

när hon ser dom på mina fötter: "ditt äckel! de där är mina favorit sockar jag sparat till sist. och sen så tar du dom (har sadfacet också) äckel.." nog med gulliga emelie. ska springa till skola. nationellan väntar♥

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0