har försökt att få varenda vän att förstå, men dom säger till mig "öppna dina ögon och gå"

kan börja med att säga att allt är som de ska va!fast verkligen inte. Oskar är här(?!) fast jag är riktigt glad för det. klockan är inte ens 10 och jag har redan duschat klart, jag hittar inte mina svarta byxor och sen är mitt smyckesträd fortfarande trasigt. fast den ha i allafall en förklaring och förklaringen är att jag inte lagat den än. så bra, nu va det sagt. ska fortsätta sörja mitt träd där nere med allt och ingen. så jag slutar med att säga: idiotiskt inlägg, iknow.

allt är Oskars fel. om inte han hade irriterat mig hade jag inte slått i kudden/handen i hyllan så den föll ner. men eftersom de va min hand anser han att de är mitt fel vilket är en lögn.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0