dag 3. en viktig person i ditt liv




jag har så många fina vänner, en grym pojkvän, och en dunderbra familj. men fortfarande vare solklart vem som verkligen har varit och fortfarande är den viktigaste personen i mitt liv. Frida har funnits för mig i allalägen och stått vid min sida när jag egentligen bara velat gräva mig till japan och försvinna i en spricka i jordskorpan. hon har stöttat mig igenom bråk, krossade hjärtan och den svåraste perioden i mitt liv, och hon står vid mig än! hon är den finaste vän en människa någonsin kan få och ord räcker inte till! hon gör mina dagar och när jag är med henne är jag mig själv till 200% och jag älskar det, för jag vet hon tyck om mig ändå även fast jag ibland är på skattjakt i näsan eller fiser en fis man tror skulle kunna förgifta hela indien. tack för att du är min vän.♥

kommentera här
Postat av: Hanna

Fin blogg du har! :) ♥

2012-03-01 @ 15:48:15
URL: http://hhannaag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hur är läget idag? :)

2012-03-01 @ 16:40:15
URL: http://hhannaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha så jävla underbar! skattjakt haha snarare rävjakt;] haha du är helt jävla underbar! skulle kunna skriva en bibel om dig om ens de skulle räcka till!du kommer alltid no matter what alltid vara nr 1 för mig!du kommer föralltid vara en favorit för mig! du är de bästa jag har och kommer alltid att finnas för dig så mycket jag kan för jag vet att du gör de samma för mig! du är bäst älskade syster!(L)

2012-03-08 @ 01:56:19
Postat av: fisken

fan.... jag skrev något jätte långt sen ba "bloggaren måste godkänna din kommentar..osv" vetinte ens om den syns så om den inte gör de så skriver jag kort o gott! du kommer alltid vara nr ett för mig! no matter what! jag behöver dig lika mycket som luft! tack för allt älskade syster!

2012-03-08 @ 01:58:15

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0