They say we must be high when we spreading love

gårdagen i 3 snabba bilder
självklart var jag ju tvungen att föreviga 12:12 den 12/12-12 och de gjorde jag också.
kvällen va jätte mys och jag åt och åt och åt och åt, trodde aldrig att jag skulle orka gå hem med alla extra kilon och hakor jag dragit på mig då.
 
och idag då? luciadagen(?)luciaafton(?) va fin. började med att kolla på esteternas luciatåg och sedan gick vi ner på elevhemmet och käkade en massa lussebullar och sedan lekte vi, eller tävla låter lite bättre med hela linjen dvs op2:orna och op3:orna var också där.och de va nog höjdpunkten på flera veckor alltså, de behövdes. känner at våran linje rockar.
 
men ska återgå till matten, prov i morgon. jag lixom ba:
 

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0