I know they say the first love is the sweetest, but the first cut is the deepest

tjena. detta som ni ser här ovanför är en bild sen igår(torsdag alltså) då vi brudar hade en skräck-kväll. riktig lyckad! efter kladdkaka och film så drog de flesta och kvar var jag och Lina och Bea eftersom hon äger lägenheten så vi spelade litt "vilda charader" och tro mig, vi gick bananas.
 
i morse hade vi sovmorgon och de är inte så ofta jag får sovmorgon eftersom jag har träningar på morgorna så jag njöt. annars var dagen helt okej, som  en vanlig fredag. efter skolan blev det stan med Anna och sen hockey med Lina, Manfred, Oskar och Oscar, sen vare massa andra man känd där. och nu sitter jag hos Ogg och försökte se julkalendern men mitt mobila internet sög så ha suttit i ungefär en timma nu och inte sett klart avsnittet som är 13minuter.
 
sen blir det jobb i morgon 12-16 och sen medans mamma och pappa drar på pistvakt så ska jag vakta husdjuren. eller nej, menar mina syskon, my bad. puss och kram skumbanan.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0