Dag 12 - min sport

jag har spelat fotboll några år nu, vet dock inte hur länge, 7 år kanske, så jag brinner för den sporten även fast de kan va tungt ibland att fara på träningar när man har massa läxa som man vet måste göras, men ja palla inte att hoppas över träningar ba sådär. då ska de va nå viktigt.
spelar i allfall nu i Betseles Damlag sen 2 år tillbax eller nåt (döda mig inte om jag har fel).
 
kan ju passa på att berätta lite om oss då. vi gick nyss upp i 3:an och de blir spännande och se vilket motstånd vi får nästa säsong. vi var 2poäng ifrån att vinna våran serie i somras. vi var som en enda stor familj, vi är väl det fortfarande också men de är så mänga som slutat i våran lag pga flytt osv nu så det är riktigt tråkigt. men vi ska väl bygga upp oss igen nu innan utesäsongen så de bli super.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0