100

SENASTE:

1. Dryck: tropisk saft

2. Telefonsamtalet: mi padre

3. SMS: M

4. Sång du lyssnade på: Sophie - Eleanor McEvoy

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: sure
7. Har någon varit otrogen mot dig: vet inte, vill inte veta

8. Varit kär: ja. på alla möjliga sätt

9. Förlorat någon speciell person: ingen som jag ångrar

10. Varit deprimerad: om fjortis-depp räknas

11. Varit så trött att du somnat sittandes: klart

DINA TRE FAVORITFÄRGER: 

12. klar-blå

13. vit

14. alla andra färger

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: mer än så

16. Fått ditt hjärta krossat: inte än

17. Skrattat så att du har börjat gråta: standard

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: är inte fullt omöjligt

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: typ

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: mjaoe, är tyvärr senil så minns inte

21. Kysst en kompis: om kyss = puss så ja

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: använder inte msn längre

23. Hur många barn vill du ha i framtiden:  2-3

24. Har du några husdjur?: mina syskon

25. Vill du ändra ditt namn: hell no

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: spelade match och sen med massa vänner

27. Vilken tid vaknade du idag: 07.14 gick ja upp i allfall

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: väntade på att få somna

29. Någonting som du längtar till: jul, sommar och studenten

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag skulle ha gjort allt de jag inte gjort

32. Vad lyssnar du på just nu: Pretty Girl - Stockholm Syndrome

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja

34. Vad gör dig irriterad just nu: ganska mycket, försöker dock inte tänka på de

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Emma Birgitta Alexanddra Roberg

37. Singel/upptagen: tillsammans med mig själv<3<3 nämen upptagen

38. Stjärntecken: jungfru

39. Kille eller tjej: tjej

40. Grundskola: forsdala på slutet

41. Gymnasie: tannbergsskolan

42. Högskola: en bra jävel

43. Hårfärg: mörkblondt/ljusbrunt/?

44. Långt eller kort: varken eller

45. Längd: 161,4cm för att va ganska exakt

46. Vad gillar du gällande dig själv: lätt för skratt

47. Piercings: öron

48. Tattoos: villvillvillvill

49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: titthålsoperation i knät

52. Piercing: öron

53. Tatueringen: nada

54. Bästa vän: Linnea

55. Sporten du spelar: gills dans? annars badmington 

56. Husdjur: vandrande pinne

57. Vaccination du minns: ingen chans att jag skulle minnas

58. Konsert: haha skolavslutningen i lycksele?

60. Alkohol du drack: cider på 0,7%. den borde ju räknas som alkohol

JUST NU:

61. Äter du: bilder med ögonen

62. Dricker du: nada

63. Är du på väg att: somna

64. Lyssnar du på: People Jumping - någon

65. Väntar du på: jul, fast först lucialiret

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: klart som korvspad

67. Vill du gifta dig: de tar ja som de kom

68. Karriär i åtanke: något inom vården, vet dock inte hur lång jag vill ta mig

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: ögon,ögon,ögon,ögon

70. Kramar eller pussar: kramar

71. Kortare eller längre: bitch please, längre

72. Yngre eller äldre: äldre

73. Romantisk eller spontan: lite av varje

74. Snygg mage eller snygga armar: båda

75. Tatueringar eller piercingar: piercing i ögonbryne

76. Känslig eller inte: känslig, lämpligt känslig

77. Ragg eller förhållande: är lixom i ett förhållande så säger väl förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: lite av båda

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: nja

80. Gjort något sjukt spontant: jo

81. Tappat glasögon eller linser: ja

82. Haft sex: ja

83. Krossat någons hjärta: brutalt

84. Har någon krossat ditt hjärta: inte på riktigt, mer på låtsas, jag trodde det var krossat

85. Har du blivit arresterad: nja

86. Dissat någon: ja

87. Gråtit när någon dött: är ganska känslig så ja, grät tillåmed på våran äckliga vandrandepinnes begravning

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): så blev det jag och Ogg

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: inte alltid

90. Mirakel: när jag är med om ett så kanske

91. Kärlek vid första ögonkastet: mja

92. Himlen: som vi kan se med blotta ögat ja, annars vet ja inte, tror mer på ett liv efter detta

93. Tomten: när jag är med min lillasyster har jag inget annat val

94. Att kyssas på första dejten: om man känt varann ett tag så kanske

95. Änglar: Nä

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: inte under ett riktigt förhållande

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: när jag var liten hade jag som mest 7st samtidigt

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: dum fråga. finns ingen bra ursäkt till att inte va det

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: mina organ

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: jayemän


kommentera här
Postat av: Amanda hihi

Haha ååh du är så rolig Alexandra!

2012-12-05 @ 21:30:56
URL: http://louiseamanda.devote.se
Postat av: santina:)

Fin bild:)

2012-12-20 @ 12:14:03
URL: http://santinahedman.devote.se

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0