They don't walk the walk I walk, I won't stop, 'til I drop, Until then, I reach the top

idag är en såndär dag då jag är jätte duktig. har redan varit hos terapeften nu på morgon, och körde sen in till stan och fick med mig id-kort till am-kortet och hårfärg, köpte avfärgningsmedlet redan igår så. jag tror att alla mina lönpengar sen stugträffen börja närma sig till 0 snart.aw emo me.
sen snart ska jag hämta trollungen #1 från dagis och sedan dammsuga. ibland funderar jag om jag inte är världens bästa unge. skämt å sido. ska äta innan jag svälter ihjäl.

kommentera här
Postat av: mm

Du är finast i världen, ta det lugnt bara med din lekamen, den skall räcka hela livet ut. kram

2012-08-12 @ 10:19:22

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0