Du lät mig gå, jag gick vilse. Jag ville vara kvar, du fick mig släppa

gud hatar mig. regnet öste ner idag när jag for på jobbet. sen under dagen var de strålande sol och jag såg folk njuta i shorts och t-shirt medans jag sprang runt och svettades där inne. sen när jag sluta och skulle till mormor, jamen då öppnade sig himlen på nytt. svor lite.
vad hände sen? jo min middag blev tårta som min mage hatar mig för nu och sen under träning fick vi gratis dusch och gratis klädtvättning av modernatur. tack  igen.
nu ska jag dö i sängen och ligga och tycka synd om mig, varför?därför ingen annan gör de så någon måste ju göra skit jobbet. sedan har jag inte ofentliga anledningar. så kiss'n bye

kommentera här
Postat av: pappi

Super duktiga du gumman, älskar dig!!!:)

2012-08-03 @ 10:41:58
Postat av: Anonym

Super duktiga du gumman, älskar dig!!!:)

2012-08-03 @ 10:42:10

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0