Du är puzzelbiten som saknas för att min lycka ska bli komplett

idag har varit en göralös dag.såg finalen, sverige förlorade. Oskar har åkt hem. dagen har alltså inte varit en favorit. och sen håller jag på att bli en skvätt tokig. min dator håller på att lagga ihop, tar 500år att skriva ett ord på facebook chatten, och alla dessa myggbett jag lyckats fått tar kol på mig. myggorna i år hörs va giftiga så det förklarar de enorma betten. och kvällen ser ut att bli lugn så jag tänkte sätta mig ner med ett 1000 bitars (var kanske mer) puzzel och lägga klart de för första gången så de kan sluta flina mig rakt i ansiktet varje gång jag öppnar garderoben. så nu puzzellådan, nu äre krig.
liten random bild har ingen dött av.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0