Dålig humor är bättre än ingen humor alls

va nästan tvungen att skratta högt för mig själv när jag såg bilden. så varför inte dela med mig den till andra stackare med samma dåliga humor som mig♥ har någon lika dålig humor som mig så hör gärna av dig så kan vi bilda ett mobbat gäng som kommer ha sjukt roligt ihop♥♥kärlek
anyway så va ja duktig och hjälpte till å sålde lotter med laget ikväll även fast ja sålt alla mina. så nu ska jag mysa ner mig där nere med familjen som är hemma med frukt och doppa de i choklad och nutella. att va lite tjock av sig är aldrig fel lixom.

kommentera här
Postat av: mm

Det såg väldigt gott och frestande ut er fruktsallad. Jag såg den på Emelis blogg. Kram. vi ses i morgon.

2012-08-16 @ 12:19:08
Postat av: mm

Din humor liknar min, faktiskt. Kram

2012-08-16 @ 12:20:25

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0