livet är en gåta, så tänk före du svarar




hej å hallå. inte haft tillgång till dator under min tid i storuman och min mobil-kamera fick nästan semester så screw it. iallfall. inte gjort nåt speciellt medans vi varit där. åkt lite bil, bowla (spöa nästan oskar ja lova), sett på film, jag somna ochlåg och gjorde ifrån mig sovande ljud medans de andra såg på film, fick huvudvärk så jag ville spy, käka pizza, laga lite mat. levde livet och njöt av tiden. längtar tills nästa lediga tid. ska fortsätta längta en trappa ner med vatten,saft,cola,dricka,te,rinnande glass i ett glas så länge de släcker min törst spelar de inte någonroll vad det är. eller, ger du mig kaffe så spyr jag. punkt.


kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0