Kalla aldrig dig själv kung ifall du aldrig kan behandla en kvinna som en drottning


1dag gammal bild får pryda ett annars tråkigt inlägg tänkte jag. helt död nu alltså. ska snart tvärta bort de ynka sminket jag hann he dit innan Angelica kom och sen ska jag slänga mig i sängen och klä av mig där för annars tar de så lång tid.
idag: prov i no, dryga på skolan, jobbat i skolan(duktig), stanna kvar och såg på tv-program, drog på träning.
ikväll: Angelica kom, vi drog ut och uopptäckte att Emelies cykel va total knas, for och grilla, åt mig mätt, kom hem
nu: SOVA. trodde jag ja, ska kolla på spanskan och nörda lite mobilspel as usual♥godnatt gullpluttar.

kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0