i'm not rihanna, i don't like the way it hurts

godmorgon! gick upp just efter 6 i morse och sjöng för syster som fyllde år, grattis Josefina!♥ sen efter de gick jag och la mig igen. ganska död idag känner jag. fick för mig under en tredjedelssekund att de var fredag idag, så är ganska butter nu när jag insåg hur fel jag hade. och nu hoppas jag över allt att mitt headset ligger på skolan,hittar den inte här och utan den är min dag förstörd.


bilderna är tillägnad åt modernatur: se du inte hur lyckliga vi är när de är fint väder. ta bort dina äckliga moln nu.

kommentera här
Postat av: Anonym

fin blogg, bloglovin byte? :)

2012-04-26 @ 09:34:47
URL: http://aaztriid.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0