hetare än lava

"god morgon världen, vilken underbar dag. säg vart går färden, vart åker vi idag? god morgon världen, här kommer jag och det har aldrig förut kännts så bra"
fick jimmy janssons låt i huvet, de ända som stämmer för denna dag är det med godmorgon. solen skiner men de är dödligt kallt ute, vi snackar om kanske -15, de känns som rena döden efter att vi haft plusgrader i dagar. iallfall är jag hemma och repar mig, känns inte ok med hals och kropp. me ändå är jag vaken vid denna tid. tror jag ska leta åt mig en skön kudde och powernapa in da sofa.


detta var min outfit igår när vi grattade Rasmus. må fortfarande psykiskt dåligt efter programmet vi såg om udda missbruk, en hon åt gipsskivor och den andra drog fram hårtussar hur duschavlopp. river upp gamla sår nu.EUÄW


kommentera här

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0