folk klappar dig på ryggen för att se var kniven sitter bäst

hej och godmorgon! innan jag kommer in på vilospår kan jag berätta att gårkvällen va riktigt rolig! vi myste framför helt okej film och älskar att ingen är riktigt normal i mitt umgänge. skrattar man inte åt filmen så äre åt nån som fular sig. enought.


kan berätta att vicktor svettades så mycket att han fick ta till drastiska åtgärder för att svalka sig,och då åkte brallorna ner. och ett tag efter den andra bilden togs så nödlandade min vän lina i en ytterst liten snöhög med racer cykeln.
men what to do idag? skulle spela spel med emelie och jolene om jag fattat rätt och sen få jag se vars dagen tar vägen lixom. pz dudes.

kommentera här
Postat av: becca

Gud vilken fin blogg! Diggar din header jätte mycket!

2012-04-06 @ 12:35:17
URL: http://rebeccalaarssons.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Namn:
skriver du ofta?

e-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0